En liten tripp..

Idag blev det en liten tripp till Stockholm.
Skulle dit och göra ett språktest.
Testet var skoj, och det gick bra...alltid trevligt.
Hann gå runt lite och titta, men hittade inget som passade min plånbok.

Tillbaka i Uppsala gick jag och Honey och lunchde innan vi gick till gymmet.
På gymmet tränade vi på varsitt håll eftersom min Honey är en fegis och inte vågar träna med mig. Jag är för stark för honom helt enkelt. =P
Efter gymmet blev det en snabb fika innan det var jobbet som gällde.

Min middag idag blev fruktsallad.
Kanske inte det bästa att äta till middag, men det var gott.
Dessutom orkade jag inte laga någon riktig mat.

Imorgon ska jag försöka komma ut på en promenad. Måste ändå till systemet, så då kan jag ta en liten omväg dit.
På kvällen blir det ju lite party. Tanken är att vi ska ut, men ja, vi ska väl inte hoppas för mycket...=P

Undrar om jag ska sova nu kanske.
Gör ju ändå inget nyttigt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Språktest? Vad är det? Varför då? :) Trevlig helg babe!

Postat av: Sofia

Va bra att det gick bra!
Puss å hörs sen!

2008-03-15 @ 11:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback