Hoppas hoppas

Jag hoppas verkligen att det går bra imorgon. Men, bara för att jag vill att det ska göra det så gör det säkert inte det...skulle vara så skoj om det gick bra. Då blir det till att fira. =)

Helgen har varit lugn.
Steph och Fia kom förbi igår. Vi skulle ha lagat mat, men det orkade vi inte, så vi åkte och köpte kina istället. Gottigott. Någon utgång blev det inte heller, men det är inte så förvånande. Trevligt att träffas var det i alla fall.

Imorgon blir det en lång dag.
Ska försöka komma upp på morgonen för att springa innan skolan.
Sen bli det då skolan, efter det ner på stan en sväng....luncha med Fia och Jessica.
Och sen är det jobb som gäller...tyvärr. Ångrar att jag sa att jag kunde jobba imorgon, fast i och för sig...jag behöver timmarna.

På tisdag åker jagtill Eskilstuna, och sen Sälen. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till :D

Postat av: Sofia

Det gick visst inte så bra.... HAHAH!!!;)

Bättre gick det för mig!!! HAHAHA!!!;)

2008-03-19 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback