Idag var en bra dag!

Dagen började bra. Det var trevligt.
Sen har det inte hänt så mycket mer.
Har tagit det lugnt i soffan, pluggat lite och varit ute och sprungit.
Rundan gick bra idag, kändes  lätt...med det beror nog mest på att jag inte har sprungit på några dagar.

Om en vecka åker jag till Sälen.
Skönt!
Ska åka en massa längd, och självklart en massa snowboard.
Kanske att pulkan kommer fram också. Eller, ja, det lär den nog göra.

Imorgon är det storstädning som gäller. Lägenheten är i stort behov av det.
Måste se till att ta tag i det.

Hmmm..är lite kluven när det gäller jobb. Vet inte hur jag ska göra. Jobbigt detta.
Men men, något beslut ska jag nog komma fram till.

Är lite sugen på glass, funderar på att ta lite. Eller kanske två knäckebrödsmackor...men tomat på.
Tror det blir det nyttiga alternativet faktiskt. Då känner jag mig lite duktig också. Kan ju alltid spara glassen till helgen, då det blir lite middag här. Trevligt värre!

Kommentarer
Postat av: Lina

härligt att du hade en bra dag :)

Postat av: Sara

Men gud kvinna, du är ju sundheten själv. Jag som brukar känna mig hurtig emellanåt, men det här.. ojoJ! ;)

2008-03-11 @ 22:02:33
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Malin

Ska bli så skönt att komma iväg till Sälen :)

2008-03-12 @ 16:13:31
URL: http://mullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback