Kalas

Igår var det kalas.
Jessica har ju blivit stor nu! =)
Så trevligt så var det. God mat och annat gott att äta.
Dock var jag och Fia trötta, och åkte hem skapligt tidigt. Jobbigt när man är gammal...=P

Onsdag till lördag har jag varit i Eskilstuna.
Trevligt trevligt.
Torsdagen bjöd på Kentkonsert. Hur bra som helst! Det var mäktigt.
Fredagen var en heldag med mamma kan man säga...vi shoppade och bakade.
Skruttan fick följa med och hälsa på familjen. Hon var riktigt duktig på tåget, skönt för mig.

Idag har jag och Fia gjort av med pengar. Men, det måste man iblanf.

Just nu sitter jag och försöker komma igång med städningen. Men jag är helt slut efter spinningen...så vi får se, jag kanske städar imorgon istället.

Lite bilder bjuder jag på i alla fall...

        

        

  

Vajjra som alltid!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det märks inte alls att du är linslus =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback