Sälen

Då var ännu en påsk i Sälen avklarad.
Mycket trevligt har det varit. Dock kallt.
Åkte dit på tisdagskvällen tillsammans med föräldrarna.
Onsdagen var det backarna som gällde. På kvällen tog jag och mamma en runda med längdskidorna.
Torsdagen åkte jag bara i backarna på förmiddagen, åkte längd på eftermiddagen istället. Mycket fint väder ute.
Senare på kvällen kom Lindqvistarna upp. Najs. Ännu senare kom Topsi.
Fredagen åkte vi inte så länge. Det snöade för mycket, så man såg absolut ingenting. Istället var det längd som gällde..
På kvällen åkte vi till Lindells, mycket trevligt där. Även fast jag och Malin inte vann TP omgången.
Lördagen samma visa..backarna som gällde under dagen, och längd på kvällen. Söndagen likadan, förutom att vi valde att åka hem på kvällen. Vi kom iväg lite senare än vad som var tänkt eftersom Topsis bil inte ville starta...men tillslut löste det sig också. Väl hemma i Eskilstuna slocknade jag ganska fort.

Idag var det  Uppsala som gällde.
Fick skjuts med Malin och Mari. Trevligt.

Imorgon bär det av på kryssning.


     

     

     

     

Kommentarer
Postat av: Sara

JOO! Memma är gott!

Postat av: Mari

Nej ni vann inte TP för det gjorde "tanterna" och det var inget konstigt med det för det brukar vi göra.

2008-03-27 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback