Sysslingen..

Har äntligen fått se bilder på den nya sysslingen. Så söt!
Vill så gärna åka och hälsa på. Hoppas verkligen att det blir av snart.
Får ta och tjata på familjen där hemma.

Har varit och tränat och bastat idag.
Fick sällskap av Fia. Trevligt värre.
Spinning var faktiskt jobbig idag, och det var skönt att få ta ut sig.Tror det har att göra med att jag hade tyngre motstånd på cykeln idag.

Annars har helgen varit ganska lugn.
Jag och Fia var i Västerås igår. Skojigt.
På kvällen hyrde vi film och slöade i soffan. Både jag och Skruttan blev kvar hos Fia över natten. Sov riktigt bra fast jag fick sova i soffan.

Nej, usch vad ointressant detta låter. Men jag orkar inte lägga ner någon tankeverksamhet för tillfället...all min hjärna behövs till makroekonomin.
Aja, bäst att sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback