Tenta imorgon

Usch och blä. Är inte tillräckligt förberedd inför tentan imorgon. Men, jag ska tänka positivt, jag SKA klara den!

Ja, kryssning har man då varit på också.
Blev en väldans lugn sån. Allt blir alltid så lugnt när jag och Fia göra något. =) Det är för skönt att sova helt enkelt. Inte ens med lampan tänd kan vi hålla ögonen öppna...
God mat åt vi alla fall. Och det var ju lite därför vi åkte.
Lite prit fick jag med mig hem också. Mumsigt. Ser fram emot att få dricka min Pina Colada. Kanske att det blir till helgen när jag och Fia ska till Sala och parta.

Tydligen så har jag blivit inbokad på fest hos Fias gamla klasskompis, och det tackar man ju inte nej till...speciellt inte när Skruttan får följa med till Sala också. Ett litet äventyr kommer det att bli, ävenfast jag kommer att vara nervös och orolig precis hela tiden för att min lilla skrutt ska ta sönder något...
Aja, skoj ska det bli, är riktigt partysugen.

Först ska dock morgondagen avklaras.
Tenta på morgonen, sen skolarbete fram till att jobbet börjar.
Efter jobbet ska Fia firas. Hennes familj har så snällt bjudit med mig på restaurang. Dem är alldeles för snäll mot mig..konstigt att inte Fia har ärvt den snällheten. =P

Nej, nu måste jag nog plugga lite till.

     

     

        

Vajjert vajjert!

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad är det för pensionärsfasoner ni håller på med. Gå och sova kl 20.00 eller det kanske var ännu tidigare. Nej du får nog ta och följa med mamma och mig på fest så ska du få se på drag. Vi ska dansa hela kvällen och mamma har lovat att hon ska upp och hjälpa Helena med sången i kvällen. Kram

2008-03-29 @ 15:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback