Vårruset

Funderar på att springa vårruset nu till våren.
Nu när jag vet att jag faktiskt klarar 5 km utan allt för stora ansträngningar skulle det vara kul att vara med i ett lopp. Ska kolla upp vilket datum som gäller här i Uppsala.
Om jag ställer upp förväntar jag mig att många kommer och hejar på mig!

Fia var här idag och pluggade med mig.
Det blev inte riktigt så mycket plugg som det var tänkt, men lite gjorde vi i alla fall.
Dessutom lyckades vi boka in en kryssning...trevligt värre.
Skönt nu när man är 21 och slipper smussla när det gäller kryssning, nu får vi åka hur vi vill. =)

Känner mig trött i kroppen. Är lite orolig för att jag tränar för hårt. Men, nu när jag tycker att det är så kul vill jag inte sluta. Allra helst skulle jag gå till gymmet varje dag...
Ser fram emot påsk då jag får åka lite längd. Riktigt skoj nu när konditionen börjar bli bättre. Måste ju dessutom träna inför nästa år, då det är halv-vasan som gäller.

Nej, nu ska jag plugga. Mycket att göra.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag brukar springa det, ska självklart va me i år igen :D

2008-03-10 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback