Att göra..

Min lista för dagen:
1. Plocka undan (att man aldrig lär sig att lägga tillbaka sakerna på rätt plats på en gång...)
2. Diska (har inte så mycket dock, snyltade ju på Fias mat igår)
3. Städa toaletten (ren och prydlig toalett är det viktigaste..)
4. Dammsuga och tvätta golvet.

Jaja, det är tur att man är ledig ibland. Annars skulle det nog aldrig bli städat hos mig. När jag väl börjar städa blir det ordentligt, jag kan inte göra lite i taget utan måste göra allt på en gång. Synd bara att det tar så lång tid..det är ju så mycket annat man vill göra också.

Fram till nuhar det gått hyfsat bra att plugga, speciellt med tanke på att det är mig det handlar om. Känns faktiskt som om jag kommer klara den här tentan. Hoppas verkligen på det, skulle vara skönt att få känns sig lite smart i alla fall...

Nu ska jag städa, och sen blir det att plugga lite till...lite roligare kommer det bli nu i alla fall då honey har varit snäll och köpt jordgubbar och lightglass till mig. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback