Dagens outfit

image361

Ja, det är jag idag. K'ände för att vara lite somrig..
Lite onödigt att sätta på sig vanliga kläder dock, måste ju sätta på mig uniformen direkt jag kommer till jobbet. Men, jag får ju i alla fall använda mina egna kläder på det här viset. =)

Ska göra ordning en lunchmacka snart, så jag har någonting att äta innan jobbet. När manbara jobbar 4 timmar får man ingen lunchrast, och ja,,jobbar man fram till 16.30 blir man väldigt hungirg (speciellt jag) om man inte äter något alls. Och äta bör man annars dör man!

Härligt med detta underbara väder. Ska till och med ha små sandaler idag, utan strumpor...underbart! =)
Hoppas vädret håller i sig, och att vi får den sommaren dem har lovat. Hoppas hoppas.

Hörs senare.



Bara att vänja sig vid egobilderna...det är ju mig vi pratar om. =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fin du är då!!!
Puss

2008-05-30 @ 11:59:36
Postat av: Sara

Olala, så himla söt klänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback