Frestande

Det är så frestande att krypa ner i sängen och sova några timmar.
Är så trött för tillfället...och inte blir det lättare att stå emot då jagstruntade att bädda sängen i natt.
Dumma mig!

Ska sätta mig och titta på Beck alldeles strax.
Kan alla filmerna utantill, men det är roligt att ha något att tita på i alla fall. Och så kan jag ju skjuta upp pluggandet ett par timmar. Behöver ta en liten paus från böckerna, pluggar tillräckligt mycket ändå tycker jag.
Dessutom har min nya DVD-box, Skenet bedrar, kommit nu också. Men, jag orkar inte ta mig till OKQ8 för tillfället för att hämta den. Hämtar den efter min joggingtur istället.

Idag hade jag flera korkade människor på jobbigt, och en blev jag faktiskt riktigt irriterad på. Jag säger bara en sak; människor!

Nepp, ska blanda ett glas saft, kanske ta lite glass och sen varva ner till Beck.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: sanna

bra blogg

Postat av: sanna

ja precis :)

2008-05-28 @ 11:44:06
URL: http://sannassanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback