Här

Är fortfarande i Eskilstuna, men ska snart hemåt.
Dagarna här har varit mycket trevliga.
Bussturen från Uppsala till Strängnäs i onsdags gick bra, trevligt att inte behöva betala något...blev ju en väldigt billig tur hem på det viset. Det jobbiga med bussen var väl att vi i princip åkte runt hela Enköäping då bussen även tjänstgjorde som någon slags skolbuss. Men, ja, jag kom ju tillslut till Strängnäs. Gick direkt till mammas jobb, då jag hade den turen att hon jobbade i Strängnäs den dagen...det första vi gjorde på vägen hem till Eskilstuna vara att svänga av mot fel håll på motorvägen, så vi fick en extra lite tur i bilen.
Kvällen hemma blev lugn, det var ju final i Top Model, något man absolut inte kunde missa!
Torsdagen blev en riktig shoppingdag för mig. Hittade diverse trevliga saker, bl.a en Sverigedräkt till Luka. Sysslingen måste ju veta vart han har sitt ursprung...
På kvällen åt vi American pizza, mumsigt värre...
Idag har jag egentligen inte gjort speciellt mycket. Var och hämtade min uniform hos mormor, hon har gjort lite småändringar i den..vilket man egentligen inte får göra..men det struntar jag i. Lunchade med Evelina och en vän till henne, trevligt.
Nu på kvällen har jag lekt fotograf, eftersom Toffe och Jennie är på bal. Så vajjra.

Jaja, snart dags att åka hem. Jobbet som gället imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Jerkan

Du är underbart underbar !

2008-05-18 @ 10:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback