Hemma

Hemma nu.
Skönt.
Fia kommer snart över, vi ska plugga som galningar tillsammans. Båda har bestämt att denna tenta ska sitta vid första försöket. Vill verkligen klara den!
Får se om vi kanske sätter och ute i solen och pluggar. Vågar man det? Just nu sitter det ett gäng killar ute på gården, och då kanske man inte har någon större lust att visa upp sig i bikini eller liknande. I och för sig, jag har aldrig haft problem med att gå runt i bikini, oavsett hur sor jag har varit.,..har aldrig brytt mig på det viset. Visst, man är väl kanske inte alltid så snygg, men vad ska man annars ha på sig på stranden?
Nej, komplex för min kropp kan man nog inte säga att jag har haft. Men, jag har väl inte varit nöjd heller för den delen...det börjar bli bättre nu, och det kommer bli ännu bättre.
Hmm..funderar på att visa lite före- och efterbilder. Måste bara hem till Eskilstuna så jag kan scana in förebilderna...dem har jag inte på datorn.

Funderar på om jag ska äta lite lunch, eller om jag ska räkna glassen som lunch. Har points såjag kan få både och..men jag vet inte om jag orkar, eller om jag är sugen på något. Orkar inte laganågon riktig mat, utan i så fall  blir det gröt. Gröt är något jag kan äta jämt. Älskar det verkligen, eller är det kanske jordgubbssylten jag älskar?

Nehepp, ska nog ta och byta om.
Smörja på mig solskydd (mycket viktigt! Inga rynkor eller cancer här inte...), sätta på mig en bikini och sen bestämma mig om det blir klänning eller kjol över. Svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback