Home

Nu är jag hemma igen, och har hunnit proppa i mig alldeles för mycket pasta. Usch, vad mätt jag är..
Har dessutom hunnit kolla igenom alla bloggar somjagdagligen går igenom, och ska alldeles strax sätta mig ute på balkongen och plugga...Oj, vad det ska pluggas. Blir inte mycket sömn inatt. Men, det offrar jag för chansen att klara tentan.

Hände en hel del på jobbet idag.
Tråkigt att jag inte får skriva om det här. Skulle ha så mycket skoj att skriva då...men nej, vi får inte skvallra om våra passagerare. Det jag kan säga dock, är att det är otroligt hur korkade vissa blir så fort de ska åka någonstans, allt vet verkar försvinna...så svårt är det faktiskt inte att åka på semester...

Så irriterande. Varje gång jag inte har datorn i närheten kommer jag på intressanta saker att skriva om, men nu när jag väl sitter här står det still i huvudet. Ska skaffa en sån där idébok som Blondinbella har, verkar praktiskt..även till andra saker. Vem vet, då kanske jag också blir miljonär så småning om...eller ja, det ska jag ju bli..=)

Ska försöka hinna med en snabbis på stan imorgon efter tentan. Har två saker jag skulle vilja lägga vantarna på..vad det är, och om jag köper det visar sig imorgon. =)

Next stop, balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback