Idag

Idag var jag och söta Jessica ute och sprang Vårruset-spåret.
Trevligt att få bekanta sig med det innan loppet. Går mycket bättre att springa när man vet hur sträckan ser ut.
Det gick i alla fall mycket bra. Trodde att jag inte skulle orka springa hela sträckan med tanke på min förkylning, men jag orkade runt hela och förbättrade även min tid. Så nu är jag äntligen under 30 minuter! Förhoppningsvis går det lika bra under tävlingen. annars kommer jag bli besviken.

Ska snart till jobbet. Har ett eftermiddagspass idag.
Ska bli skoj, hoppas bara på att det är mycket folk som ska resa, annars går tiden så långsamt.

Ikväll får jag träffa Honey också.
Ser fram emot det, var några dagar sen vi sågs...

Nej, man kanske ska ta och göra sig vacker. Skulle behöva diska också..får se om jag orkar det , eller om jag låter Mattias ta hand om det...=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Olala, hurtbulle! Hur långt springer ni då?

Postat av: Malin

Men, har inte du haldfluss? då ska man inte träna en massa.. :P

2008-05-12 @ 19:53:34
URL: http://mullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback