Inget vettigt..

Idag har jag inget vettigt att skriva egentligen. Har inte gjort så mycket de senaste dagarna. Har bara varit på jobbet, och sen kommit hem för att sova. Visst, det har ju hänt en del roligt på jobbet..men då vi inte får säga något om passagerarna och så vidare, är det inget jag kan skriva här..tyvärr.

Hmmm...aja, sprang vårrusetslingan igår igen. Gick bra, men usch vad kallt det var ute. Inte bra att bli så kall efter att ha svettats en massa...Men men, inget att göra åt. Nu blir det inget mer springande fram till torsdag, måste ju toppa formen. =P
Ser fram emot torsdagen, ska bli skoj. Hoppas att det går bra också.
Kvällen blir nog trevlig. Trevligt att få träffa mamma igen. =)

Är sugen på att parta. Frågan är bara när? Funkar inte så bra att parta när man jobbar hela helgen. Men det löser sig nog...

Nu måste jag börja göra mig vacker, ska snart till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback