Inte igen..

Nej, lyckades inte med pointsen idag igen. Inte min vecka detta...det vill sig inte helt enkelt.
Idag var det ett otroligt godissug som tog över, och jag klarade inte av att stå emot.
Får väl trösta mig med att jag ändåhra varit på gymmet idag.

Snart ska jagoch Fia göra tonfisksallad. Mumsigt värre.
Och pluggat har vi gjort, massor...eller inte. Vi är inte så säkra på att vi kommer klara tentan på lördag längre..
Men, ja, vi får väl göra en kraftansträngning snart och plugga lite till.
Skulle heller sova dock. Är trött.

Ser verkligen fram emot partyt på lördag.
För tillfället ser det dock ut som om det bara blir jag och Fia, och vinboxen såklart...
Men, det kommer nog bli trevligt ändå. Var ju så längesen man parta loss.

Mat nu.

Kommentarer
Postat av: S

DU är ju duktig som går på gym. För då gör det inget att du proppar i dig godis, eftersom att du typ tränar bort det!! jag å andra sidan proppar BARA i mig godis m.m. Så jag tränar ingenting och det är ju värre :(

Aja ha det så bra!!

Postat av: JESSICA DIN JESSICA

HEJ!! Vad sägs om dejt hos mig på lördag ? lugn kväll bara, eller NEJ var det då ni ska ut ? ja ska nämligen jobba dag på söndagen :( Är du ledig imorgon??springa då kanske eller ?? HÖR AV DIG ISÅFALL ! LOVE YOU!!

2008-05-29 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback