Löparstilen

image359

Jag, precis innan dagens tur i skogen.
Blev otroligt irriterad på mina byxor och min t-shirt. Den ena åker ner och den andra upp, och jag tycker absolut inte om att springa och visa halva magen när jag tränar. Stackars alla dem jag möter, vilken syn! =)

Aja, skönt att röra på sig.
Och bra att jag är tillbaka i dem gamla rutinerna igen. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk igen...
Skulle dock vilja ha lite tips på hur jag kan förbätta min tid, tycker aldrig att den ändras..eller är det jag som inte är tillräckligt tålmodig.
Skulle vara skoj med en löparkompis också...någon som känner sig manad?

Nu ska jag städa, och sen är sängen för mig. Tidig uppgång imorgon igen.
Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Kan väll göra en insats någong gång, enbart för att få se din mage ;)

2008-05-28 @ 21:59:45
Postat av: Sara

Heting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback