Nu har jag bestämt mig...

...min blogg SKA bli bättre!
Jag ska ha daglig uppdatering, och helst flera inlägg om dagen.
Dock kan jag lova, det kommer inte bli någon modeblogg...känns inte riktigt så Camilla.
Eller som Fia nyss sa, allt skulle bli väldigt rosa...kanske att det blr dagens outfit då och då, men det är nog allt när det gäller mode.
Nej, det kommer bli mer träning (som är min favoritsyssla för tillfället) och ja, vardagliga saker. Kanske saker som det ständiga pointsräknandet, ångesten över pointsen som inte räcker till och allt onyttigt man stoppar i sig...samt frustrationen över allt och alla i min tillvaro, bland annat åldersnoja och vardagstristess...
Förhoppnngsvis kommer jag leva upp till detta...och inte bli allt för deprimerande. Jag ska inte falla ner i ett djupt hål, jag ska hålla mig uppe bland molnen. Något jag faktiskt har blivit bättre på. Kanske för att jag för det mesta trivs med livet...kan det ha att göra med åldern tro?

Nej, nu ska jag skynda mig till bussen.
Eller ja, jag bethöver inte skynda mig så mycket..kan pasas på att njuta av det fina vädret och den fina naturen, så som tanter i min ålder gör. =P

Snart tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gå in på min blogg och skriv din Hissa och Dissa för dagen :)

ha en bra kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback