Nu så..

Lite tid över nu..
Veckan som har gått har varit otroligt lärorik och rolig.
Varje dag har jag sett fram emot att gå till jobbet. även den dagen då jag fick gå upp 12 på natten för att börja jobba klockan 3. Har mött alla sorters människor, till och med vissa kändisar. =) Nej, jag är så nöjd med mitt nya jobb och tror att det kommer bli en mycket intressant sommar. Lite farligt bara att jobba så nära tax freen bara, kan bli lite dyrt....

Har i och för sig inte kunnat göra så mycket mer än jobbat denna vecka, men lite har jag hunnit med..Valborg firades här hemma, eller ja, Skruttans födelsedag. Jessica, Rickard, Sofia, jag och Mattias gjorde en fuling och grillade på balkongen. Trodde inte att det skulla ryka så mycket som det faktiskt gjorde..men vi klarade oss. Blev ganska lugnt, ingen alkohol för oss tjejer..jag och Fia skulle jobba och Jessica tävla dagen därpå. Med det var trevligt och mysigt att bara umgås. 

Har självklart åkt på världens förkylning också. Blandat med pollen- och gräsallergi. Trevligt värre. Har snart tagit slut på en hel toarulle..hoppas verkligen att det går över snart. Vårruset närmar sig och jag måste ut i spåret. 

Nehepp, nu ska jag tvätta. Och sen måla mina stolar.   

Kommentarer
Postat av: alexandra

hoppas du haft en bra helg =)

Postat av: Sara

Olala, vilka kändisar?

2008-05-04 @ 21:31:04
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vill också veta vilka kändisar:)

2008-05-05 @ 17:15:25
URL: http://mullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback