Nu så

Efter många timmar nu har jag äntligen kommit igång med pluggandet.
Det har varit några powernaps innan, och andra bortförklaringer.
Men, nu har jag förflyttat mig ut på balkongen, och det funkar faktiskt riktigt bra att plugga.
Soffan kanske inte är den ultimata pluggplatsen...det visste jag i och för sig, men, det är ju så lätt att glömma...
Lite tråkigt är det dock att jag inte har någon sol på min balkong såhär på eftermiddagen. Nej. den väljer istället att titta in mellan 3-6 på morgonen...då har jag inte såå mycket nytta av den, och om jag skulle få ändra något med min lägenhet skulle det nog vara att snurra den lite så den hamnade åt ett annat håll. Tyvärr kan man ju inte få allt man vill ha...

Lekte lite med kameran ute på balkongen också...

     

     

  

Nej, nu ska jag tillbaka till böckerna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fotograf du är!:P

2008-05-28 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback