Ny dag...

..nya bekymmer.
Vaknade alldeles för sent.
Tycker inte om när jag sover bort hela morgonen. Så mycket tid som försvinner. Speciellt nu när jag måste gå och lägga mig så tidigt ikväll.
Det första jag märkte när jag vaknade var att Skruttan verkar ha haft en tråkig natt. För att göra den roligare har hon tuggat sönder, för jag vet inte vilken gång, mina hörlurar. Hur kan det ens vara gott?!
Aja, som tur är ska Honey till stan idag, så jag får nog ett par nya....

Nej, dags att ta tag i dagens göromål. Det vill säga plugga, Gör jag något annat?
Men, snart är dessa två tentor avklarade. Och nästa tre är inte förns i augusti...ska bli så skönt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag försov mig också!!!

2008-05-27 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback