Plugg..

Det gick inte så bra för mig och Fia att plugga ihop. Det gör det sällan, men vi lär oss aldrig...
Lite har vi väl fått gjort, men inte så mycket som jag hade velat.
Funderar på att plugga enstund nu, innan det är dags att sova. Behöver ju inte gå upp mitt i natten imorgon, så nu kan jag gott kosta på mig att vara vaken några extra timmar.

Hmm, att börja hlav ett imorgon är nog inte det mest idealiska.Visst, det är skönt att få sova ut, men man hinner ju inte med att göra något innan. Skulle vara trevligt att få ligga ute och sola lite, men eftersom jagmåste åka redan vid elvatiden, så hinner jag inte riktigt med det.
Ska försöka bestämma mig för om jag ska springa innan eller efter jobbet också...vilka bekymmer jag har jämt. =P

Kom på världens idé ikväll. Men orkar inte ta den nu. KOmmer jag ihåg den imorgon tar jag det då...Det skulle vara roligt om det genomfärdes, spännande att se vad som skulle hända. =) Var inte för nyfikna nu, det är egentligen något helt ointressant..

Jahapp. Plugg nu alltså.
Imorgon är vi endag närmre lördag också. SKojigt. Hoppas Jessica kan joina osspå förfesten, skulle vara riktigt skoj.

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback