Points

Min vardag kretsar kring dessa points.
De finns alltid i mitt huvud, ja, jag är skadad för livet.
Allt jag äter bestäms efter dess pointsvärde...eller okej, inte alltid. Så duktig är jag inte.
Jag måste säga som det är, det är otroligt svårt att hålla sig till det bestämda pointsantalet varje dag.
Det är svårt att inte släppa taget när det gäller alla frestelser.
Men, det har ju funkat ett tag nu. Resultaten syns ju faktiskt. Så jag kan nog leva med att vara pointsskadad resten av livet.
Jag är en sann viktväktare. Kommer alltid vara.

Idag har jag INTE hållt pointsen.
Svårt att göra det när man äter på MAX...och massor av glass och jordgubbar.
Men, ibland måste man få unna sig något.
Och idag hade ju bpde jag och Fia något att fira.
Gick ju så bra på viktväktarna...så trevligt när det gör det. Man blir så lycklig.

Undrar hur jag ser ut om ett år?

Kommentarer
Postat av: Sofia

duktigt!

2008-05-27 @ 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback