Skönt

Underbart skönt att få sova ut...även fast Skruttan som vanligt kom och väckte mig lite tidigare än vad som var tänkt. Dock har hon varit lugn under natten, ochdet har nog att göra med att Mattias sov här inatt...det blir inte lika mycket plats över i sängen att busa på då.
 
Idag är det fullt ös som gäller.
Tenta imorgon.
Vid elva ska jag till jobbet. Dock blir det en kort dag, jobbar fyra timmar. Ganska skönt, menhade nog hellre jobbat fler timmar varje dag och fått fler dagar i sträck ledigt. Men, man kan ju som sagt inte få allt.
Ska nog ta en liten snabbis in till taxfreen idag också. Behöver ha lite smink...och det är alltid roligt att lukta på parfymer. Ska dock inte köpa någt godis...ska hålla mig borta från allt sånt en tag nu. Fast i skrivandets stund är jagväldigt sugen på något sött..jobbigt.

Plugg var det.

Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå din på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de fint!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 09:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback