Snart sova.

Även fast det är fredag ska jag snart sova.
Men, det berorpå tt jag ska upp runt halv tre inatt. Ska ju äntligen få jobba imorgon! Ska bli skoj, speciellt eftersom jagkommer få använda uniformen för första gången. Hoppas det är många bokade imorgon så det är mycket att göra. Så skojigt så då.

Igår och idag har varit ledig. Har tagit det lungt. Pluggat lite, men inte så mycket som jag hade tänkt. Har även fixat lite på balkongen, börjar bli så fint där med mna möbler och blomlådor. Måste ta och inviga den snart, tänk så trevligt att sitta där på kvällen med tända ljus och dricka vin eller goda drinkar. Åh, måste fixa det snart! Den som vill får självklart vara med. =)

Idag har jag varit stolt över mig själv också. Hoppas jag är lika stolt nästa vecka igen. =)

Är lite avis på honey som är vid deras sommarstuga, skulle vara så mysigt att vara där med honom och hans familj...fast i och för sig, jag får ju jobba. =) Mamma och pappa är också på vift, närmare bestämt Sälen. Skulle gärna vara där också..men det kommer tid för det också, förhoppningsvis.

Nej. sängen nu. God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

:/ skulle vilja ses !!! men svårt när man jobbar om varandra ! Tävlingen gick sådär, SJUKT soligt !! Men ska vi ta och springa vårruset rundan någon dag ?? Måndag ? bara träna lite :) Pusspådig

2008-05-10 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback