Sofia spekulerar...

Nu blir det ett nytt inslg i bloggen, Sofia spekulerar...!
Förhoppningsvis en återkommande inslag i dennA BLOGG!
Syns det att jag är lite full?
Bra början på Sofias synpunkter...


Idag ska jag och Cäm ut och festa, äntlingen!!!! <var på tidejn...
<Ska försöka svepa i mig lite mera vin medan Cam ska hitta sin nyckel till sin spargris, så vuxen hon är eller hur...:?:) HAHA!!! Hon letar för fullt.....'
Sofias synpunkt denna kväll är arttyhon tycker att Camilla är helt underbar!!! (Inte alls smöra är aldrig fel...) :) Så att man får skriva igen...

I love u Cäm!!!



Synd att du inte kom Jessica... saknar dig!!!


Puss puss

Kommentarer
Postat av: sanna

hej:)

Gå in på min blogg och gör "Dagens bra"

Din "dagens bra" kommer visas i ett inlägg sedan och länk till din blogg.

ha en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback