Söndag?

Jag har helt tappat bort dagarna...men det brukar ju bli så när man jobbar skift, och inte jobbar vanliga veckor.
Jobbet har som vnaligt varit roligt. Ganska lugnt har det varit de senaste dagarna. Men på ett sätt är väl det skönt, mindre stress när man inte är helt hemma på allt. Börjar se fram emot handledartidens slut, ska bli spännande att jobba själv..men nog kommer det vara nervöst.

Misstänker att jag fått halsfluss. Får se om det går över, annars får jag väl gå till farbror doktorn.

På tisdag, onsdag eller torsdag åker jag till Eskilstuna. Vilken dag det blir beror på när Mattias kan ta Skuttan. Till Eskilstuna ska jag för att fira min mamma i förskott. Missar själva festen pga att jag ska jobba..
Ska som vanligt bli trevligt att åka hem, få äta god mat och bara ta det lugnt.

Pluggiplugg som gäller ikväll..

image347


Nu var det inte meningen att bilden skulle bli så stor...men ja, här är jag i andra delen av uniformen. =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mjau säger skruttan i hörnet!
Hon tycker att du är allt för uppe i dig själv, ta hand om din katt nu! Hon ser ut som att hon vill ha din uppmärksamhet!!!:P
Stackars katt...

2008-05-12 @ 10:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback