Stolt

Ja, jag måste säga att jag är stolt över mig själv.
Har settat och pluggat konstant i ungefär 2 timmar nu. Det är duktigt för att vara mig.
Ska dock plugga ett tag till. Men jag tror faktiskt att det börjar fasta nu.
Sorry att det blir så mycket tjat om plugg. Men, det är ju det som mitt liv handlar mycket om förtillfället.
 
Är avundsjuk på honey. Han och hans familj åkte till sommarstugan idag. Tänk om man hade kunnat följa med.
 Vilken underbar helg det skulle bli, speciellt med tanke på det fina vädret som är utlovat.
Vad skönt det skulle vara att åka ut med båten, åka fyrhjuling, grilla och bara njuta i solen utan en massa måsten. Jag skulle faktiskt inte ens sakna elektroniken...till och med uteduschen dem har där är mysig. Det ska vara så när man åker till en sommarstuga. Det ska var enkelt och primitivt. Till och med jag trivs med att gå på dass...kanske också beror på att Mattias och dem har ett fräscht dass. Nej, hade jag kunnat hade jag definitvt följt med. Men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen denna sommar...
Just nu får jag drömma mig tillbaka till förra sommaren...

     

     

     

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback