Träning

Det jag tycker är mest underhållande på gymmet är att se alla dessa människor som tror att det är duktiga osv. men som gör allt fel, som skadar sig själva mer än vad de tränar sig. Detta gäller främst män, eller ska man säga pojkar, i 15-25 års ålder. Ja, jag förstår inte varför man inte kan släppa på stoltheten och faktiskt ta den hjälp som erbjuds. På Friskis är det gratis att få en gymgenomgång där man får sitt egna program..så varför inte göra det. Hade jag inte gjort det vet jag inte ens om jag hade stått ut med att träna. Mycket roligare att träna när man vet vad man gör..och vilka muskler man framför allt tränar.

Aja, träningen gick i alla fall bra. Var så stolt när jag såg att jag tog mer än vad visa killar gjorde, i alla fall när det gäller benövningar. =) Lite jobbigt dock att fläkten var trasig, fanns absolut ingen luft inne i gymmet. Men men, då blev man ju extra svettig och tyckte att man var ännu mer duktig.

När jag kom hem avslutade jag det hela med en tallrik gröt...mums.

Snart dags att sova. Ska upp vid 2 tiden i natt...


image350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback