Usch för tentor.

Hann aldrig uppdatera imorse.
Kunde i alla fallsitta ute och njuta av solen medans jag åt frukost.
Härligt att kunna gå ut och sätta sig i bara nattis så där på morgonen.
Ska jag se till att göra oftare, får se till att komma upp i tid så jag hinner få lite sol också.

Tentan sen då.
Har nog aldrig varit så laddad inför en tentan, Det märkte jagav när jag väl börja skriva eftersom jag knappt kunde hålla i pennan på grund av skakningarna i handen.
Hur det gick är en annan sak,.,jag ligger väl på gränsen mellan att klara den och inte. Beror helt på hur snälla dem är vid rättningen.
Det som är mest irriterande är dock att det var så mycket som inte var med på tentan, och det mesta av det var det jag kunde bäst. Känns som om det alltid är det. Det en själv tycker är viktigt verkar inte lärarna tycka är viktigt...men men, det visar sig om några veckor hur det har gått.

Nu ska jag städa. Snart kommer ju Fia...då är det party!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag börjar få universitetsångest. Tell me lite om hur det är! Haha. Hur länge har du pluggat? Hur länge har du kvar? Vad heter programmet? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback