Vårruset, och lite annat.

Att springa vårruset var otroligt roligt.
Kommer definitivt ställa upp i fler lopp.
Tiden jag fick är jag nöjd med,både med tanke på det totalstopp det blev i början av loppet och att banan var längre än 5 km, så ja, jag är nöjd med mina 33 minuter.
När jagväl var i mål kändes det somom jag lätt skulle kunna springa ett varv till, så roligt tyckte jag faktiskt att det var.

Mamma var ju här också i samband med vårruset. Skojigt värre.
Efter vårruset var vi hemma hos Fia och picknickade i hennes kök. Blev en trevlig kväll.
Imorse var det skönt att vakna upp till ett färdigdukat frukostbord. 
Trevligt att för en gångs skull sitta vid köksbordet och äta frukost, och att dessutom inte sitta själv.

Jaja. 
Imorgon har jag min sista handledardag på jobbet.
Spännande.
På söndag går jag helt ensam. Kommer nog vara skapligt nervös. Men, det ska bli skoj också.
 
Fick en överraskning av Honey när jag kom hem, han hade både bäddat sängen åt mig ochköpt en liten present. Dock kommer han nig behöva gå och byta presenten..han har lite dåligt minne verkar det som. Jag tål inte silver.
Men,det var ju trevligt att få en present i alla fall. =)

Nej, nu ska jag nog sussa.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig han är, helt otroligt.

tänkte säga att du var super duktig i torsdags, love you :D:D

2008-05-25 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback