Vi slår rekord!

Utgången blev kort.
Men, är man trött redan innan man ställer sig i en kö och betalar inträde (speciellt när man är fattig student) är det lika bra att ge upp så fort som möjligt. Sagt och gjort.
Detta innebär att jag redan nu är hemma.
Dock kan jag sammanfatta kvällen som lyckad.
Fia och jag har haft trevligt här hemma, vi har fårr klå upp oss och sminka oss fina.Precis det jag ville. Att det sen inte blev såmycket mer kan många tycka vara patetiskt, men mig gör det faktiskt inget. Jag fick ju endå en helkväll med en av de bästa, och jag fick dessutom känna mig vacker.

Nu ska jag plocka undan lite, och sen sova.
Imorgon blir det solning (med massor av solskyddsmedel) och plugg.
Nattinatt.
Bilder från denna trevliga kväll kommer antagligen imorgon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback