Dagen

Idag ska jag vara effektiv. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag (hur lyckas man med det på bara en dag?!), så det behöver definitivt städas här hemma. Och det måste jag göra innan jag ka sätta mig och plugga..är så svårt att koncentrera sig på pluggandet om det är stökigt runt en. Mycket som ska pluggas idag också. Mina böcker från adlibris har äntligen kommit, så jag måste så snart som möjligt läsa ikapp det jag har missat i dem. Jag vet att jag klarar av det om jag bara tar tag i det hela, men det är ju också det som är så svårt. Höjdpunkten för dagen blir nog träningen, ett pass på gymmet är det som står på schemat. Skönt att åka dit och få rensa tankarna, att få släppa plugget en liten stund och tänka på annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback