Drog?

Träning är verkligen som en drog.
Jag kan ibland vara helt slut, överstressad och trött men kan ändå inte strunta i ett träningspass. Jag måste iväg och träna, helst varje dag. Jag tycker om att känna mig duktig och nyttig. Jag hoppas ju även att det ska synas någongång, än så länge ser jag ingen skillnad..men men, den kanske kommer snart. Jag tänker fortsätta jobba i alla fall.

Det ända jag inte ser fram emot med dagens träning är promenaden hem. Eftersom jag springer till Friskis så har jag ju inget annat val än att gå hem. Som tur är är det inte allt för långt hem, men när man har tränat klart vill man ju inget annat än komma hem till en varm dusch och mat.
 
Nej, nu måste jag röra på mig. Börjar snart svettas i alla lager kläder jag har på mih.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback