En sak är jag duktig på

Det finns en sak jag är riktigt duktig på. Och det är att förbereda mig för morgondagen innan jag går och lägger mig. Jag ser alltid till att de kläder jag ska ha på mig nästa dag hänger klara på en stol. Jag packar alltid väskan dagen innan. Och ska jag ha med mig matlåda eller dylikt står den alltid klar i kylskåpet. Känns så skönt när man vaknar nästa morgon och vet att allt redan är klart, och att man i och med det kan unna sig en extra snozzning.

Ibland går jag så långt att jag redan dagen innan har bestämt hur sminket och håret ska se ut. Vaddå kontrollfreak?!

Så, nu ska jag fixa allt detta. Sen ska jag läsa några sidor i kurslitteraturen, och efter det snarka sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback