Finally

Nu är tvättstugan äntligen igång. Dock har jag den turen att en av tvättmaskinerna i den tvättstuga jag har valt inte vill komma igång..dock håller dem på för fullt med det, så förhoppningsvis fungerar den snart. Skönt ska det i alla fall bli att få alla sängkläderna, täcken och kuddar tvättade så jag kan få sova ordentligt.

Nya kursen verkar bra. Som sagt, lite annorlunda med bara engelska..men lärarens engelska var ganska lättförståd så det ska nog gå bra. Lite jobbigt blir det nog ändå att skriva tenta på engelska..men man kan ju inte ge upp innan man har testat. Dock är jag mycket besviken på att böckerna som behövs till kursen är slut överallt. Det resulterar bara i att man redan från början halkar efter, vilket inte är det roligaste..ska se till att beställa böckerna över internet, så får jag dem förhoppningsvis lite tidigare än om jag skulle behöva vänta på att de kommer till affärerna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oki, skönt att höra att det inte var något alvarligare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback