Framsteg

Idag kände jag att det faktiskt går bättre med löpningen. Sprang 6,5 km, och det kändes faktiskt inte alls speciellt mycket. Pressade mig till och med mot slutet, och körde i ett mycket högre tempo än vad jag brukar göra. Kändes skönt att få sträcka ut ordentligt. Det bästa var också att ryggen inte kändes alls, och förtillfället känns den inte så mycket heller..kan dock bero på att jag har mjukat upp musklerna, och när jag sen blir stel igen lär jag väl känna av det hela mer. Men, just nu får jag njuta..

Försöker komma på vad jag vill, och har lust att göra för mat. Tråkigt att göra mat till sig själv. Och nu när jag är hungrig ´vill jag ha mat så fort som möjligt, och vill därför inte göra något alldeles för avancerat. Men, ja, kanske att jag ska göra den där chili con carnen jag har tänkt göra ett tag..kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback