Fredag

Otroligt vad veckan har gått fort. Tyckte nyss att det var måndag.
Idag blir det ytterligare en lugn dag.
Ska förbi Gränby med Fia lite senare idag.
Sen ska jag lära Honey tvätta..stackarn har ju inga kalsingar kvar. Suck säger jag bara.
Till kvällen blir det mys. Jag och Honey ska köpa hem massor av godis och hyra någon film. Najs. Kanske kan tjata mig till en pizza..är otroligt sugen på det. Fast helst vill jag ha American pizza, men, det finns bara i Eskilstuna..typiskt.

Aja, snart dags att röra på sig. Funderar på om jag ska springelinga redan nu, eller senare ikväll. På ett sätt är det mycket trevligare att springa på kvällen när det är mörkt. Inte lika många som ser en då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback