Härligt

Idag, eller ikväll, var jag och Jessica på ett helt otroligt roligt skivstångspass på friskis. Det bästa med hela passet var att man fick en otroligt bra bekräftelse på att något faktiskt har hänt med kroppen. Gymmet och löpningen har satt sina spår. En riktig spark i rumpan det, nu vill man inget hellre än att fortsätta i samma takt. Och passet jag var på ikväll ska jag defintivt gå på igen. Ledaren var riktigt bra, peppade en hela tiden och gav bra instruktioner. Ja, jag är som sagt nöjd, och nu är jag helt slut på ett skönt sätt, precis som det ska vara efter ett träningspass.

Passet var så skoj att det faktum att jag såg ut som en sumobrottare inte gör något..jag får stå ut med det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback