I want it all

Stackars Mattias.
Jag har lagt beslag på dosan till stereon. Vilket innebär att samma låt går om och om igen.
I want it all - Queen. Riktigt bra, passar nog som träningslåt, man blir peppad av att lyssna på den.

Idag är det en månad kvar till att jag, Jessica, Fia och Elin sjunger med i julkonserten vi ska på på Royal Albert hall i London. Ska bli så skoj! Ser verkligen fram emot det, jag ska sjunga till att jag inte har någon röst kvar. Att åka till London över huvudtaget ska bli roligt, även fast jag har varit där några gånger nu. Det ska bli mysigt att gå och titta på all julpyntning och köpa hem lite roliga julsaker. Kanske ska satsa på att köpa en ny christmaspudding. Förra gången jag köpte hem en hann jag aldrig provsmaka..



London -06

Kommentarer
Postat av: Sara

Olala! Vi åker till London om 2,5 veckor! :D

Postat av: Jessica

Jag längtar!!!

2008-11-18 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback