Jaha

Min 5 h arbetsdag igår slutade med en 9 h arbetsdag. 4 h övertidstid är inte dåligt..otroligt vilket kaos det var på jobbet igår, och vi var alldeles för underbemanade. Det slutade med att jag tillslut stod ensamn vid incheckningen på femman, och sen även ensam vid incheckningen på fyra. Inte det bästa då jag inte kan allt, ibland har man ingen aning om vad man ska svara eller göra. Det är ju inte varje dag hälften an flighterna är inställda och de resterande kraftigt försenade. Men, som jag sa igår till flera resenärer, man får ju reda på vad man går för och vad man klarar. Visst, man fick ta mycket skit igår, men man fick även mycket beröm från passagerare som tillslut kom iväg till sina resmål. Och, ja, vi kan ju inte göra mer än vårat bästa..och det gjorde vi verkligen igår. Vi kämpade.

Aja, trevlig lön kommer det bli nästa månad.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så duktig gumman.

2008-11-25 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback