Julklappar

Jag och Fia var på stan idag. Ingen shopping för mig dock..kontot är alldeles för tomt för såna nöjen. Men, jag kunde i alla fall börja fundera och "välja" ut det jag önskar mig i julklapp. Måste ju börja skriva en önskelista snart..fast i och för sig, den lär nog se likandan ut som den gör varje år. Det blir nästan alltid att jag önskar mig, och behöver samma saker varje år. Saker till lägenheten är det som är mest uppskattat, speciellt när man lever på CSN och inte har råd att köpa allt. Men men, min önskelista är egentligen det minsta problemet. Jag måste börja komma på vad jag ska köpa till alla andra. Det blir bara svårare och svårare för varje år, och dessutom måste man ju överträffa sig själv varje år..svårt.

Aja, nu ska jag äta glass, och se till så att Mattias väljer en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback