Lite vuxet

Dagen avslutades med en parmiddag. Najs.
Rickar och Jessica kom hem till Mattias, där han (och jag) bjöd på tacos. Riktigt gott. Trevligt att göra något, så där två par tillsammans. Känns lite vuxet på ett sätt. Kvällen blev ganska lugn också, behövs ibland. Efter middagen slötittade vi lite på TV och spelade även lite kort.

Snart är det sängen som gäller. Tidig uppgång imorgon för att vara i skolan redan klockan 8. Isch, tycker inte om när föreläsningarna är så tidigt lagda...man är inte tillräckligt vaken vid den tiden för att helt hänga med. Men, innan jag lägger huvudet på kudden ska jag titta klart på DaVinci Koden, en film jag kan se om flera gånger..fast, boken är mycket bättre.

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback