Lyckat?!

Att börja storstäda klockan 10 på kvällen är nog inte den smartaste idén jag har haft.
Man blir lite begränsad vid den här tiden. Grannarna uppskattar inte att man dammsuger nu, så ja, någon ordentlig storstädning blir det inte riktigt. Men, utöver det blir det fint här hemma i alla fall. De dumma fläckarna på toaletten som jag ständigt stör mig på är äntligen borta..all disk är borta och spisen blänker. Dammsuga och tvätta golvet får jag helt enkelt göra imorgon. Eller kanske till helgen. Beror på när jag har tid. Jag har jämt så mycket annat att göra så det här med städning är svårt att hinna med. Men, lite skit i hörnen visar bara att man har roligare saker att göra.

Imorgon är det äntligen dags för skivstång igen. Ska bli så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback