Nu så

Nu är allt fint hemma igen. Visst, det är lite dammigt, men det syns inte på håll..
Har till och med fixat med alla räkningar osv. Skönt att ha det gjort redan nu, så slipper man sitta med det samma dag som pengarna kommer. Jag tycker det känns bra att pengarna dras medsamma som de kommer in på kontot, då vet jag vad jag kan göra vad jag vill med och behöver inte tänka på att vissa räkningar ska betalas. Som sagt, framförhållning är något jag verkligen tycker om.

Nu ska jag iväg och träna, sen blir det en snabbis förbi macken för att hämta ut de nya böckerna och så måste jag handla lite efter det. Det här är första veckan på jag vet inte hur länge som jag inte ska flänga runt på en massa ställen, och det innebär då att kylskåpet måste fyllas på. Dock innebär det också att jag måste laga mat denna vecka, inte min favoritsyssla då det inte är min starka sida. Det är så svårt att komma på vad man ska äta, det slutar alltid med att det alltid blir samma mat..för min del betyder det gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback