Ny vecka

Så var det måndag igen. Tidig uppgång imorse, usch, det var svårt. Var väldigt nära att jag struntade i föreläsningen och låg kvar i sängen istället, men nej, det fick jag inte för Mattias. Elaking. Fast, föreläsningen var bra..men jag gjorde en fuling och smet en timma tidigare. Ska iväg och jobba vid 4, och det är lite som behöver fixas innan dess..

Ja, som sagt, ny vecka. Och en förvånansvärt lugn vecka. Det enda som är planerat infaller på söndag då det ska bakas en massa julgott. Ganska skönt att ha en lugn vecka, ska se till att plugga så mycket som möjligt, trevligt att vara klar med saker några dagar innan de ska presenteras.

Aja, ska snart röra mig mot bussen så jag kommer hem någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback