Otroligt, jag missade!

Jag har missat att det har snöat en hel massa här!
Jag är chockad. Jag skyller allt på plugget. Nej, usch, att jag missade en sån viktig händelse. Jag som älskar snö så mycket..nu när jag tittat ut ser jag ju att det faktiskt är lite ljusare ute. Synd bara att snön antagligen inte kommer liga kvar så länge. Men, en liten stund kan man ju njuta av det. Helst skulle jag vilja gå ut och gå nu, kunna få gå ut och "känna" på snön..men nej, det sätter dessa anti-dumping laws stopp för. 

Men men..jag har en hel vinter framför mig. Jag får bara se till att ha lite tålamod..

Försökte ta ett kort på det vackra, men gallret på balkongen är i vägen. Nu när jag var ute märkte jag att det till och med är stora flingor som kommer.  Åhh, jag njuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback