Perfekt

Idag var löpningen perfekt, om man bortser från att jag fick håll ett par gånger. Hatar verkligen håll. men jag har lärt mig att det bara är till att ta djupa andetag så försvinner det efter ett tag. Skulle jag hålla mig borta från att sjunga med i låtarna jag lyssnar på när jag springer skulle jag slippa håll över huvudtaget. I alla fall, annars var det perfekt idag. Jag hade precis lagom med kläder på mig, min skidhandskar är underbara att ha på sig när man tränar, de blir inte för varma men inte heller för kalla..de anpassar sig efter hur varm man är. Det som dock var bäst av allt var att mina ben inte var tunga och alldeles slut..så skönt. 

Imorgon är det dags för skivstångspass igen, och den här gången med den braiga instruktören.

Nu ska jag plugga lite till, ska bara rosta två mackor först. Mums. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback