Sälen

Har precis spanat på bilder från Sälen via Skistars webbkameror. Dem har snö!
Fy sjutton vad jag längtar dit. Som tur är, är det bara ca 1 månad kvar till att vi åker dit. I år blir det en väldans lång vistelse i Sälen för mig. Lite mer än 2 veckor tror jag att det blir. Så länge har jag nog aldrig varit där på en gång. Men men, det har ju sina anledningar. Först är det ju jul, och jul firar jag ingen annanstans än i Sälen, det kan ingen ändra på. Och efter jul är det nyår, då jag och mina vänner har bokat stugan. Förhoppningsvis ska det bli riktigt skoj.

Känns lite konstigt att det bara är ca en månad kvar till att vi åker upp. Det innebär ju att det snart bara är en månad kvar till julafton. En månad! Jag har än så länge bara köpt en julklapp, och det är konstigt för att vara mig..vid det här laget brukar jag ju nästan vara klar ibland. I år har jag ingen aning vad jag ska köpa till någon. Vad har hänt med mig? Nej, måste snarast ändra på detta..


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det ska bli mysigt :)

Postat av: Jessica

Längtar !!!

2008-11-19 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback